Szállítási információk és feltételek
Az Illatosító AV Webshopban rendelt termékeket a GLS futárszolgálattal kézbesítjük Önöknek
Szállítási információ e-mail és/vagy SMS üzenetben
Módosítsa időben a szállítást
A GLS SMS-ben és/vagy e-mailen értesíti a címzettet a csomagszállítás megrendelését követően. A címzett rendelkezése alapján a kiszállítás már az első kézbesítés előtt módosítható.
Gyorsan és kényelmesen átveheti a megrendelt árut akkor is, ha közben megváltoztak a feltételek. Kérjük, szükség szerint módosítsa az átvétel helyét és idejét. Így biztosítható a sikeres kézbesítés.
A szolgáltatás előnyei
- Még a szállítás megkezdése előtt értesítést kap
- Tájékoztatjuk a várható kiszállításról
- Nem kell regisztrálnia
- Több szállítási lehetőség közül választhat
- Közvetlenül elérheti a szállítási opciókat
Kézbesítési lehetőségek
- Első üzenet - amikor az áru készen áll a szállításra
A feladó cég a megrendelés alapján elkészíti a csomagot és elküldi az adatokat a GLS-nek az Ön e-mail címével és telefonszámával együtt - ha ezt Ön is jóváhagyta (az üzleti feltételek aláírásával vagy a megrendelésnél). Ön kap egy SMS/e-mail értesítőt, amelyben tájékoztatjuk a kiszállítás napjáról. Ha úgy látja, hogy senki sem tudja átvenni a csomagot, választhat egy másik szállítási opciót.
Kiszállítási lehetőségek:
- Kiszállítás egy új időpontban - Kiszállítás egy másik címre - A csomag átvételének visszautasítása - Második üzenet - amikor a csomag már úton van
A kiszállítási napon, reggel a futár szkenneli a csomag adatait és megadja a várható 3 órás kézbesítési időintervallumot. A második üzenet a várható kiszállítást adja meg.
- Harmadik üzenet - választhat a kézbesítési lehetőségek közül
Ha az első szállításnál a GLS nem tudja kézbesíteni a csomagot, küld egy következő üzenetet, ami egy linket tartalmaz, ahol közvetlenül elérheti a Delivery Manager szolgáltatást. Itt kiválaszthatja az Önnek legjobb kézbesítési lehetőséget.
- Harmadik kiszállítási lehetőség
Normál esetben a GLS kétszer kísérli meg a csomag kézbesítését.
Csomagszállítás
- Normál csomagszállítás
Ideális esetben a csomagot személyesen Önnek kézbesítjük. Aláírásával igazolja a csomag átvételét és megkapja a csomagot. Vagy az Ön nevében az egyik családtagja veszi át a küldeményt.
- Ha senki sincs otthon
A GLS megkérdezi a szomszédot, hogy átveszi-e Önnek a csomagot. Ha nincs olyan szomszéd, aki átvenné, a GLS visszaviszi a csomagot a depóba (vagy a központba) és a következő munkanapo(ko)n megkísérli másodszorra vagy harmadszorra is kézbesíteni.
- Értesítő nyomtatvány
Ha a futár nem tudja a megadott címen kézbesíteni a csomagot, egy értesítőt hagy a kézbesítési kísérletről. Az értesítő tartalmazza a csomagátvevő szomszéd nevét vagy ennek hiányában a GLS ügyfélszolgálat telefonszámát.
Reklamáció
Bármilyen panasz esetén
Panasz
Ha elégedetlen a GLS bármely szolgáltatásával, kérjük, tudassa ezt velünk. A GLS-nél a kár és elvesztési arány rendkívül alacsony, mert a GLS nagy hangsúlyt fektet a biztonságra. Ha ennek ellenére nem elégedett a szolgáltatásainkkal, kérjük, tájékoztasson bennünket erről. Ez a szolgáltatásaink további javítása miatt is fontos. Töltse ki a kapcsolatfelvételi űrlapot vagy hívjon bennünket.
Annak érdekében, hogy panaszát a lehető leggyorsabban kivizsgálhassuk, kérjük írja meg a csomagszámot.
Kapcsolat
Ha olyan információra van szüksége, ami nem elérhető a honlapunkon, ügyfélszolgálatunk a rendelkezésére áll. Általános kérdésben vagy egy konkrét üggyel kapcsolatban telefonon elérhetőek vagyunk, vagy kérjük, töltse ki az 'Írjon nekünk' űrmezőt és küldjön üzenetet. E-mail címünkre is fogadjuk észrevételüket: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát..
Telefonos elérhetőség
Címzetteknek fenntartott ügyfélszolgálat
munkanapokon 7.00 - 20.00 érhető el
Telefon: +36 1 802 0265*
Mobil: +36 20 890-0660*
A közvetlen telefonszámok hétfőtől péntekig az alábbi időpontokban érhetők el:
Ügyfélszolgálat 7.00-18.00
Tel.: (+36 29) 88 66 70
Fax: (+36 29) 88 66 10
E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. Értékesítés / Rendszeres szállítások 8.00-16.30
Tel.: (+36 29) 88 66 60
Fax: (+36 29) 88 66 71
E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Számlázás 8.00-16.30
Tel.: (+36 29) 88 66 21
E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. Utánvét elszámolás 8.00-16.30
Tel.: (+36 29) 88 66 03
E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Kárügy 8.00-17.00
Tel.: (+36 29) 88 66 50
E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. GLS CsomagPont / Eseti csomagfeladás 8.00-16.30
Tel.: (+36 29) 88 66 70 / 5-ös mellék
E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Informatika / Ügyfélszoftverek 8.00-17.00
Tel.: (+36 29) 88 66 88
E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.