Szállítási információk és feltételek

Az Illatosító AV Webshopban rendelt termékeket a GLS futárszolgálattal kézbesítjük Önöknek

Szállítási információ e-mail és/vagy SMS üzenetben

Módosítsa időben a szállítást

A GLS SMS-ben és/vagy e-mailen értesíti a címzettet a csomagszállítás megrendelését követően. A címzett rendelkezése alapján a kiszállítás már az első kézbesítés előtt módosítható.

Gyorsan és kényelmesen átveheti a megrendelt árut akkor is, ha közben megváltoztak a feltételek. Kérjük, szükség szerint módosítsa az átvétel helyét és idejét. Így biztosítható a sikeres kézbesítés.

A szolgáltatás előnyei

  • Még a szállítás megkezdése előtt értesítést kap
  • Tájékoztatjuk a várható kiszállításról
  • Nem kell regisztrálnia
  • Több szállítási lehetőség közül választhat
  • Közvetlenül elérheti a szállítási opciókat


Kézbesítési lehetőségek

  • Első üzenet - amikor az áru készen áll a szállításra

A feladó cég a megrendelés alapján elkészíti a csomagot és elküldi az adatokat a GLS-nek az Ön e-mail címével és telefonszámával együtt - ha ezt Ön is jóváhagyta (az üzleti feltételek aláírásával vagy a megrendelésnél). Ön kap egy SMS/e-mail értesítőt, amelyben tájékoztatjuk a kiszállítás napjáról. Ha úgy látja, hogy senki sem tudja átvenni a csomagot, választhat egy másik szállítási opciót. 
Kiszállítási lehetőségek:

  • Kiszállítás egy új időpontban - Kiszállítás egy másik címre - A csomag átvételének visszautasítása - Második üzenet - amikor a csomag már úton van

A kiszállítási napon, reggel a futár szkenneli a csomag adatait és megadja a várható 3 órás kézbesítési időintervallumot. A második üzenet a várható kiszállítást adja meg.

  • Harmadik üzenet - választhat a kézbesítési lehetőségek közül

Ha az első szállításnál a GLS nem tudja kézbesíteni a csomagot, küld egy következő üzenetet, ami egy linket tartalmaz, ahol közvetlenül elérheti a Delivery Manager szolgáltatást. Itt kiválaszthatja az Önnek legjobb kézbesítési lehetőséget.

  • Harmadik kiszállítási lehetőség

Normál esetben a GLS kétszer kísérli meg a csomag kézbesítését. 

Csomagszállítás

  • Normál csomagszállítás

Ideális esetben a csomagot személyesen Önnek kézbesítjük. Aláírásával igazolja a csomag átvételét és megkapja a csomagot. Vagy az Ön nevében az egyik családtagja veszi át a küldeményt.

  • Ha senki sincs otthon

A GLS megkérdezi a szomszédot, hogy átveszi-e Önnek a csomagot. Ha nincs olyan szomszéd, aki átvenné, a GLS visszaviszi a csomagot a depóba (vagy a központba) és a következő munkanapo(ko)n megkísérli másodszorra vagy harmadszorra is kézbesíteni.

  • Értesítő nyomtatvány

Ha a futár nem tudja a megadott címen kézbesíteni a csomagot, egy értesítőt hagy a kézbesítési kísérletről. Az értesítő tartalmazza a csomagátvevő szomszéd nevét vagy ennek hiányában a GLS ügyfélszolgálat telefonszámát.

Reklamáció

Bármilyen panasz esetén

Panasz

Ha elégedetlen a GLS bármely szolgáltatásával, kérjük, tudassa ezt velünk. A GLS-nél a kár és elvesztési arány rendkívül alacsony, mert a GLS nagy hangsúlyt fektet a biztonságra. Ha ennek ellenére nem elégedett a szolgáltatásainkkal, kérjük, tájékoztasson bennünket erről. Ez a szolgáltatásaink további javítása miatt is fontos. Töltse ki a kapcsolatfelvételi űrlapot vagy hívjon bennünket.

Annak érdekében, hogy panaszát a lehető leggyorsabban kivizsgálhassuk, kérjük írja meg a csomagszámot.

Kapcsolat

Ha olyan információra van szüksége, ami nem elérhető a honlapunkon, ügyfélszolgálatunk a rendelkezésére áll. Általános kérdésben vagy egy konkrét üggyel kapcsolatban telefonon elérhetőek vagyunk, vagy kérjük, töltse ki az 'Írjon nekünk' űrmezőt és küldjön üzenetet. E-mail címünkre is fogadjuk észrevételüket: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát..

Telefonos elérhetőség

Címzetteknek fenntartott ügyfélszolgálat

munkanapokon 7.00 - 20.00 érhető el

Telefon: +36 1 802 0265*

Mobil: +36 20 890-0660*

A közvetlen telefonszámok hétfőtől péntekig az alábbi időpontokban érhetők el:

Ügyfélszolgálat 7.00-18.00

Tel.: (+36 29) 88 66 70

Fax: (+36 29) 88 66 10

E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. Értékesítés / Rendszeres szállítások 8.00-16.30

Tel.: (+36 29) 88 66 60

Fax: (+36 29) 88 66 71

E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Számlázás 8.00-16.30

Tel.: (+36 29) 88 66 21

E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. Utánvét elszámolás 8.00-16.30

Tel.: (+36 29) 88 66 03

E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Kárügy 8.00-17.00

Tel.: (+36 29) 88 66 50

E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. GLS CsomagPont / Eseti csomagfeladás 8.00-16.30

Tel.: (+36 29) 88 66 70 / 5-ös mellék

E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Informatika / Ügyfélszoftverek 8.00-17.00

Tel.: (+36 29) 88 66 88

E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.